(1) Stránky » Kontakt
TŘÍPÓL – časopis pro studenty o vědě a technice Vycházel v letech 2001 až 2014 jako součást vzdělávacího programu Svět energie, od roku 2015 vychází jako soukromý projekt. Kontakty Marie Magdaléna Dufkovášéfredaktorka E tretipol@volny.
(2) Stránky » Odkazy
Pro studenty http://www.jobswype.cz -  vyhledávač pracovních příležitostí http://neuvoo.cz -  vyhledávač pracovních příležitostí, shromažďuje všechny pracovní nabídky dostupné na internetu.
(3) Stránky » Redakce
Šéfredaktorka Marie Magdaléna Dufková Přiznávám se, že jsem celý tenhle časopis vymyslela a uvedla v život. Vzděláním jsem fyzik a baví mě pracovat na tom, aby se odborné informace staly srozumitelnými i laikům.
(4) Stránky » Úvod
asdvsdv
(5) Jaderná fyzika a energetika » (Ne)očekávaná aplikace výzkumu fúze: katapult na letadlové lodi
Vždy jsem si myslel, že vojenské ambice řízené termojaderné fúze jsou dávnou minulostí studené války, kdy se mocnosti předháněly ve vývoji vodíkových pum. Rok 2011 mě vyléčil z mé naivity. Tehdy začal výzkum elektromagnetické katapultáže stíhaček z letadlových lodí.
(6) Bez zařazení » 1000. beseda na školách
Ve čtvrtek 6. března proběhla v základní škole v Malžovských Horách na Klatovsku od 11 hodin jubilejní tisící beseda cyklu setkání mládeže „Temelín – netajíme nic“
(7) Bez zařazení » 14. ročník letního studentského soustředění
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT v Praze Studentská Unie při FJFI ČVUT v Praze Vás zvou na 14. ročník letního studentského soustředění TCN
(8) Biografie » 150 let od narození objevitele Zeemanova efektu
Poslední čtvrtina devatenáctého století byla ve fyzice převážně obdobím odhalování základních vědeckých poznatků. Současně začínalo vědecké bádání kvalitativně nového druhu. Bylo k dispozici velké množství nových experimentálních objevů týkajících se elektromagnetických jevů spojených s pohybem elektricky nabitých částic a těles.
(9) Fyzika a klasická energetika » 18. únor – Mezinárodní den baterií
Bez baterií bychom netelefonovali, nehráli si, nefotili, nesvítili, nejezdili, vlastně téměř neexistovali. Není tedy divu, že každý rok slaví vlastní mezinárodní den. Ten tradičně připadá na 18. února.
(10) Bez zařazení » 200 let od prvního masového exitu obyvatel Evropy
Psal se rok 1815 a Evropou znovu obcházel přízrak francouzského císaře Napoleona. Ten opustil vyhnanství na ostrově Elba a v krátké době kolem sebe shromáždil velkou armádu čítající na 200 tisíc vojáků.
1 2 3 4 5 6 » 204 ...